6 V klassijuhataja / klassi õpetaja Madli Mitt
6 V klassijuhataja / klassi õpetaja Madli Mitt
Õpetaja Madli lähtepunktid õppetöös väikeklassiga:
- Kuna õpilased on tasemelt väga erinevad, siis töö tunnis diferentseeritud:
- Kõik õpivad individuaalse õppekava alusel
- Tugevamatele on antud suurem koormus, nõrgematega lisatöö, et suudaksid teistega sammu pidada
- Tundides pööran suurt tähelepanu iseseisva töötamise oskuse arendamisele, et vältida õpitud abituse süvenemist
- Uut materjali selgitan seni, kuni kõik aru saavad
- Hindamisel (suuline, numbriline) selgitan alati hinde kujunemist
- Töödes tehtud põhimõttelised vead parandame harjutamise, kordamise käigus
- Suulisel vastamisel õhutan lapsi avaldama oma arvamust (see on osadele õpilastele raske)
- Õpilastel, kellel on vähene empaatiavõime, käitumisraskused, siis pidevalt selgitan neile kui oluline on teiste inimestega arvestamine, enesekontrollioskuse arendamine.
- Igapäevatöös rõhutan pidevalt eneseväärikuse olulisust.
6 V klassijuhataja / klassi õpetaja Madli Mitt
Õpetaja Madli lähtepunktid õppetöös väikeklassiga:
- Kuna õpilased on tasemelt väga erinevad, siis töö tunnis diferentseeritud:
- Kõik õpivad individuaalse õppekava alusel
- Tugevamatele on antud suurem koormus, nõrgematega lisatöö, et suudaksid teistega sammu pidada
- Tundides pööran suurt tähelepanu iseseisva töötamise oskuse arendamisele, et vältida õpitud abituse süvenemist
- Uut materjali selgitan seni, kuni kõik aru saavad
- Hindamisel (suuline, numbriline) selgitan alati hinde kujunemist
- Töödes tehtud põhimõttelised vead parandame harjutamise, kordamise käigus
- Suulisel vastamisel õhutan lapsi avaldama oma arvamust (see on osadele õpilastele raske)
- Õpilastel, kellel on vähene empaatiavõime, käitumisraskused, siis pidevalt selgitan neile kui oluline on teiste inimestega arvestamine, enesekontrollioskuse arendamine.
- Igapäevatöös rõhutan pidevalt eneseväärikuse olulisust.